Alverde dekorkozmetikumok

2016.12.09

II. rész: Csábos tekintet és vöröslő ajkak

Korábban már írtam egy bejegyzést, amiben az Alverde alapozókat, púdereket és a kontúrozáshoz, arcformázáshoz szükséges termékeket véleményeztem.  Miután a bőrünket makulátlan szépségűvé varázsoltuk (vagy nem), ideje az arcunk további részeit is kicsinosítani. :) 

Tesztelt termékek:

Tekintet:
- Alverde Schwung XXL Volumen Szempillaspirál
- Alverde All In One Szempillaspirál

Ajkak:
- Alverde szájkontúr ceruza
- Alverde Rúzs
- Alverde Color & Care Ajakrúzs

Szemöldök:
- Alverde Szemöldök Formázó Zselé
- Alverde szemöldökceruza


Alverde Schwung XXL Volumen Szempillaspirál & Alverde All In One Szempillaspirál:

Ezt a két spirált együtt véleményezem, mert többségben egyszerre használom mind a kettőt a tökéltes hatás elérésének érdekében. Számomra mindkettő nagyon pozitív csalódás volt, mivel a krémmániás vélemények alapján felkészültem a legrosszabbakra. De szerencsére arra jutottam, hogy számomra tökéletesen működik mind a két spirál, mivel hihetetlenül szépen építhető spirálokról beszélünk, amik egy-két rétegben teljesen természetesek, mégis nagyszerűek, még több rétegben viszont hihetetlen csodákra képesek. 

Mint minden spirálnál, ezeknél is nagyon fontos, hogy nagyon alaposan lehúzzuk a nyílásnál az összes felesleget, és sok-sok rétegből építsük fel a szempilla festéket mindig kis időket hagyva a száradásra. Így nem tapad össze és akár műszempillahatású smink is készíthető. 

Végtelenül csodálatos a végeredmény, igaz, legalább 10-15 percet kell csak a pilláimra áldoznom reggelente, mióta ezt a duót használom. Viszont megúszom műszempilla nélkül egy natúrkozmetikummal, aminek még az illata is elmegy, nem pereg le és nagyon jó áron is kapható. Ráadásul nem köt keményre a pillámon, úgyhogy nem is törik, és mindkettő NaTrue minősítésű.

Hogy miért szeretem még? Mert ha nem adom fel, akár ezt is elérhetem: 

És ráadásul még ennél is jobb eredményt tudnak produkálni, (és kevésbé ragad össze, mint ezen a képen) csak amikor ennél a képnél felkentem őket, még volt némi szempilla növesztő olaj a pilláimon.

Egyetlen hátrányuk, hogy amikor felkenem őket (főleg az All in One-t), sokszor festékes lesz a szemhéjam, de egy nedves fültisztítóval leszedhető róla a festék. A végeredményért megéri szerintem ez a kis áldozat:

Alverde szájkontúr ceruza: 

Általában úgy szoktam rúzsozni, hogy előbb megrajzolom a kontúrját egy hasonló színű ceruzával, majd besatírozom az egész számat (a tartós eredmény érdekében), majd erre festek rá a rúzzsal. Könnyű használni, nem kopik túl gyorsan, nem deformálódik, olvad ez a kontúr: mindent tud, amit tudnia kell, és valóban tartósabb lesz a rúzs, ha erre kenem fel. 

Ilyen, ha a teljes számat besatírozom a 12 Soft Red árnyalattal: 

Akár önálló matt rúzsként is megállná a helyét, ami hosszú ideig szép is marad. Igaz, az evés-ivást nem bírja, csak akkor, ha rúzst is kenek fölé.


Alverde Rúzs: 

Viszonylag tartós (de azért mondjuk egy folyékony matt rúzshoz hasonlítani sem lehet), nagyon kellemes viselni, és ez egyike azon néhány rúzsnak, amit viselve nem érzem azt fél óra után, hogy "Ide nekem egy ajakápolót!". Órákat kibírnék mindenféle ajakápoló nélkül ilyenkor. Ugyan krémmánián sokan panaszkodtak arra, hogy nem tartós, a megfelelő fixálás mellett azért jó pár órát kibír. Bár nem tart egy teljes napig vagy egy 10 fogásos ebédet sem vészelne át, könnyű javítani, nem lesz tőle kukacos, csúnya, nem látszódik, hogy több rétegben lenne kenve. Szerintem ár-érték arányban kiváló, NaTrue minősítésű termék.

Kontúr: 12 Soft Red
Rúzs: 25 Elegant Red


Alverde Color & Care Ajakrúzs: 

Hasonló dolgokat tudnék csak elmondani erről is, mint az előbb véleményezett termékről. Valóban igazán kellemes viselet, órákat kibírok ilyenkor ajakápoló nélkül, a lemosása után se szárazak az ajkaim, megfelelő alapozás és fixálás után tartós (tartósabb, mint a sima rúzs), könnyű pótolni és gyönyörű árnyalatokban kapható ez is.

Kontúr: 16 Pretty Mauve
Rúzs: 52 Primrose


Alverde Szemöldök Formázó Zselé: 

A szemöldök számomra mindig kényes kérdés, mert alapvetően anya kiszedi, befesti, én pedig alig igazítok rajta sminkelésnél, viszont az utóbbi pár hétben nem volt időm eljutni szeretett kozmetikusomhoz, ilyen esetekben pedig szenvedek a szemöldökömmel.Egy időben mániám volt, hogy a hajam színéhez illő, szintén teljesen vörös szemöldököt kreáljak magamnak (ma már visszavettem, megelégszem egy egyszerű barnás-vöröses árnyalattal is). 

Akkoriban a Terra Naturi szájkontúr 02-es ceruzájának tompább piros árnyalatával rajzoltam a szemöldököm és az Alverde szőke szemöldökzseléjével fixáltam a szálakat. Ha pedig természetesebb hatásra vágytam, akkor a barna hajhoz illő gélt használtam. És valami ilyesmi lett az eredmény:

Mostanában pedig, amíg várom, hogy újra régi pompájában tündököljön a szemöldököm, többségben az Anastasia Beverly Hills palettám Havana vöröses barnás árnyalatával festem a szemöldököm, és a barna színű zselével állítom be. Én nagyon szeretem, mivel valóban lefixálja a szálakat, tényleg estig úgy marad a szemöldököm, ahogy azt reggel elterveztem.


Alverde szemöldökceruza: 

Szerettem volna kipróbálni, de nem voltam érte odáig, mivel egy minimális vöröses beütése sincs, cserében viszont csak a barna kapható mindenhol, ami nekem túl sötét. Nem mondom, hogy rossz, mert tartós, nagyon jó a keféje is, de egyszerűen nem illik az én arcomhoz: 

Ez volt az Alverde dekorkozmetikum teszt második felvonása, remélem, ezúttal is sok hasznos infóval, tippel lettetek gazdagabbak, és kamatoztatni tudjátok majd az itt olvasott információkat.

További szép napot mindenkinek!

Nanó