PHB Ethical Beauty anti-aging csomag

2016.12.12

Még pár héttel ezelőtt érkezett az egyik ecco-verdés rendelésem mellé egy minta a PHB Ethical Beauty Anti-Aging szérumból, amit kipróbálva azonnal a termék rabja lettem. Így amikor a karácsonyi csomagok között megláttam, hogy anti-aging csomagot is lehet rendelni (igencsak kedvezményes áron), természetesen azonnal lecsaptam erre a kihagyhatatlan lehetőségre, és megleptem magam egy ilyennel. A tapasztalataimat pedig természetesen megosztom veletek.

PHB Ethical Beauty egy jövőbe mutató családi vállalkozás, amelynek gyártása során a legjobb etikai, természetes és minősített szépségápolási termékeket állítja elő. A kézzel készített termékeket Nagy-Britanniában gyártják, csomagolásuk környezetbarát, 100% -ban újrahasznosítható.

A vállalkozás nyereségének 15%-át jótékony célra ajánlotta fel. A szeretetteljes gyártás, valamint a környezet iránti tisztelet a vállalkozás fő filozófiája.

A PHB Etikai Beauty termékek:

  • állatokon nem teszteltek
  • állati eredetű és genetikailag módosított összetevő, alkohol, káros vegyi anyag és allergén, PEG, pálmaolaj, mikro-műanyag, parabén, ftalát, mesterséges illatanyag és színezék, nanorészecske, SLS, SLES, ALS, DEA, TEA, EDTA, bizmut-oxiklorid mentesek

    A következő minősítésekkel rendelkeznek:
  • 100% vegán
  • Against Animal Testing
  • 100 % Halal
  • Respects The Earth

Forrás: Ecco-verde

Hogy mit tudnak a termékek?

Egyszerűen szavakat sem találok, annyira jók. Először az anti-aging tisztítóval szoktam a bőröm megtisztítani. Nem hittem volna, de tényleg használ ez a termék is, kellemesen ápol már önmagában is. Bár azért valljuk be: szerintem a szettnek ez a legkevésbé hasznos darabja, mert ugyanezt más, olcsóbb termékek is tudnák/tudják produkálni. 

Ezután az arcomra szoktam fújni a tonikból, aminek ugyan kicsit furcsa szaga van - de ez legyen a legnagyobb bajom. Kellemes, tiszta érzetet hagy maga után, és felfrissít. 

Utána szoktam a szérumot használni. Már a mintájának használata után is olyan kellemesen feszes, puha és sima lett az arcom, mint előtte valóban soha. Azóta is minden használat után ugyanilyen szuper érzetet hagy maga után, valóban nagyon ápol, táplálja a bőröm, de nem zsíros, olajos töménységgel, hanem kellemesen. Gyorsan felszívódik, nem tudok olyan sok szérumot az arcomra kenni, hogy ne szívja be a bőröm fél perc alatt.

Majd az arckrémet szoktam használni, ami ugyan kicsit olajos alapúnak tűnt először állaga és összetétele alapján, felkenve ez is nagyon hamar felszínvódik és nem hagy maga után zsíros érzetet. Ennek ellenére (vagy pont ezért) gyönyörűen hidratál, amire az én kombinált bőrömnek hatalmas szüksége van.

Mind tudjuk, a ráncokat teljesen eltűntetni nem lehet. Aki ezt kínálja: hazudik. De csökkenteni a mértéküket és a további ráncok kialakulását akadályozni viszont nem lehetetlen küldetés. Eddigi tapasztalataim alapján az elsőben nagyszerűen teljesít ez a termékcsalád, a másodikról viszont majd csak hetek, hónapok, évek múlva tudnék valós véleményt megformálni. Számomra megérte az árát: ápol, táplál és csökkentette a ráncaimat már pár használat után is.

Persze, azért tegyük hozzá, hogy az én 24 éves bőröm nem olyan hatalmas kihívás egy hasonló terméknek sem, de a tapasztaltak alapján szerintem egy ennél érettebb bőrrel is elbírna ez a szett. 

Számomra valóban bizonyított, és mindemellett parabén, mesterséges színezék, illatanyag, petrolkémiai eredetű összetevő, formaldehid és ásványi olajoktól mentes, cruelty-free, vegán termék teljesen baráti áron (aminek a 15%-a jótékony célokra megy). És mindemellett hatásos is. Kell ennél több? :)

Az anti-aging doboz tartalma:

  • 1 x Anti Aging tisztító 100ml (eredeti ára: 6160 Ft)
  • 1 x Anti Aging arctonik 100ml (eredeti ára: 5780 Ft)
  • 1 x Anti Aging szérum 50ml (eredeti ára: 7710 Ft)
  • 1 x Anti Aging hidratáló 50ml (eredeti ára: 7330 Ft)
  • 1 x Ajándékdoboz

Jelenlegi ára: 19 500 Ft 
Eredeti árukon: 26 980 Ft 

Szerintem senkinek sem kell ecsetelnem, hogy mennyire jó vétel azok számára, akik már egy ideje szemeznek ezzel a termékcsaláddal, vagy akik szeretének egy hatékony anti aging családdal megismerkedni. Én ráadásul szerencsés voltam, 20%-os akcióval és a szülinapomra kapott 1500 Ft értékű ajándékutalványt felhasználva még ennél is olcsóbban szerezhettem be a teljes szettet.

Amennyiben további PHB Ethical Beauty csomagokat rendelnétek, az Ecco-verde oldalán lehetőségetek nyílik rá.

További szép napot mindnekinek!

Nanó


Amennyiben tetszett a cikk, és szeretnél elsőként értesülni a következő bejegyzéseimről, kedveld a facebook oldalamat is: