PuroBIO primer, alapozó és kontúr

2016.12.10

Aki több natúrkozmetikumot is próbált már, bizonyára tudja, hogy nem egyszerű feladat szépen fedő, de nem maszkos hatású, megfelelő összetételű alapozót, vagy esetleg szilikon nélkül is tökéletesen működő primert találni. Én is rengeteg sminket kipróbáltam, mire megtaláltam Az Igazit. Számomra a PuroBIO primer, alapozó és kontúr is egyaránt toplistás termék, amit őszintén tudok ajánlani bárkinek, ráadásul annyira gyönyörű a fedése, hogy fotózásokon is kiemelkedően jól teljesít.


A márkáról:

A puroBIO cosmetic elsődleges célja az volt, hogy olyan természetes, tiszta és kiváló minőségű kozmetikai termékékeket állítson elő, amelyek mindenki számára megfizethetőek. Az eredmény: csodálatos, allergén-szegény és sokoldalú bio kozmetikumok mindenkinek!

A puroBio cosmetics-termékek kiváló minősége a szintetikus és allergén összetevők teljes elhagyásában rejlik. A termékek ezáltal érzékeny bőrre is kiválóak. A legtöbb termék Vegan Ok-minősített.

  • szilikon-, vazelin-, parabén-, szintetikus tartósítószer vagy illatanyag és gluténmentes
  • nikkel tesztelt
  • a CCPB által ellenőrzött, Cosmetici Biologici
    Forrás: Ecco-verde


PuroBIO Cosmetics Primer Száraz Bőrre: 

Első körben el kell mondanom, hogy nagyon furcsa kis kence ez: ha egy kicsit is többet kenek fel, akkor apró kis kukackákba gyűrődve egyben lejön, és kezdhetem előről az egészet, úgyhogy nagyon keveset és kifejezetten óvatosan lehet csak felvinni belőle. Ettől eltekintve mégis egyszerű használni, amint rááll a kezünk a megfelelő mennyiségre. Onnantól a felvitele sem olyan vészesen bonyolult vagy nehézkes. 

Mindemellett pedig az egyik legjobb primer, amihez valaha szerencsém volt: valóban tartósabb tőle az alapozó (bár a legjobban a saját alapozójával működik együtt, de más termékekkel is jóban van), szépen fedi a pórusokat, egységesít, a szemráncokat olyan szépen feltölti, hogy még azok a korrektorok sem ülnek meg benne, amik eddig megültek (bár van ez ellen egy "ecsettel kipiszkálós" módszerem, de ha ezt használom, arra sincs szükségem). Természetes, kellemes, tartós és szép az összetétele. Mindemellett valamennyire színezett is, így egy minimális fedése, egységesítő hatása is van. Ezen felül a minősítései szerint glutén mentes, NaTrue, Vegan OK, Nickel Tested és CCPB logóval is büszkélkedhet.

Nekem valóban az egyik kedvencem lett az utóbbi hetekben (a Nude by nature primerrel együtt), az alábbi előtte-utána képet megnézve pedig megérthetitek az okát:

Megrendelhető az Ecco-verde oldaláról.

PuroBIO Cosmetics Alapozó: 

Nagyon sok termékre írtam/mondtam már azt, hogy egyik kedvenc alapozóm, de ez valóban az lett: gyönyörűen fed, kellemes viselet, egész nap tartós, és ugyanolyan szép marad estig, mint amilyen szuper az elkészültekor. És lemosás után szebb a bőröm, mint az alapozó felkenése előtt, szép az összetétele és emellett még vegán is.

Ilyen, amikor az arcom egyik felét festem csak vele:
Alapozva vs Alapozó nélkül 

Tényleg azt kell mondanom, hogy egyetlen rossz szavam sem lehetne - ha nem lenne ennyire tömény és nehézkesen eldolgozható, miközben meg nagyon gyorsan szárad, éppen ezért nagyon nehéz szépen eldolgozni. Ugyan figyelmeztet rá a leírása, hogy gyorsan szárad, nem hittem volna első alkalommal, hogy ennyire. Alig van időm eldolgozni (pedig több éves rutinnal jó gyors vagyok), mert közben nem egy könnyen és gyorsan kenhető darab, úgyhogy minden reggel, amikor ezt használom, külön stressz, hogy jól sikerüljön. Pláne, ha ecsettel sminkelek, szivaccsal még valamivel könnyebb dolgom van talán. 

Nagyon kapkodós és macerás vele a készülés, viszont ezért cserébe mindent tud, amit tudnia kell, úgyhogy számomra megéri ezt az áldozatot. Hiszen a saját primerével és valamennyi Nude by Nature áttetsző porpúderrel már tökéletesen alapozott hatást lehet vele elérni, még az én (átlagtól jóval sötétebb) szem alatti karikáim is alig látszódnak, pedig még korrektort sem kentem fel:

Minősítései szerint glutén mentes, Vegan OK, Nickel Tested és CCPB logóval is büszkélkedhet, mindamellett, hogy a márka primerével együtt használva valóban gyönyörű, tökéletes bőrképet lehet vele elérni.

Megrendelhető az Ecco-verde oldaláról.


PuroBIO Cosmetics Matt Hatású Bronzpúder:

Ugyan bronzpúdernek/bronzosítónak van meghirdetve, az ecco-verdés leírás szerint kontúrozásra is alkalmas, hiszen nem csillog és barnás színe van (nem pedig vöröses/narancssárgás). Ebben teljesen igazuk volt. Mivel ugye az arcom vonalainak formálásához vettem, úgy voltam vele, hogy jó lesz nekem a sötétebb, 02-es árnyalat is belőle, biztos, ami biztos (spoiler: rossz döntés volt), mert a kép alapján ez hasonlított a legjobban az Anastasia Beverly Hills palettám Fawn árnyalatához, amivel a legszívesebben kontúrozom az arcom. Hát, tévedtem, ugyanis nagyon sötét és erőteljes színe van, úgyhogy fehér bőrhöz csakis a 01-es árnyalatot javasolnám. Hiszen ha valaki túl világosnak is ítélné a 01-es színt, akkor is van remény, mert gyönyörűen építhető. Nagyon erőteljes, hihetetlenül pigmentált termék, úgyhogy ha visszamehetnék az időben, akkor már biztosan a másikat venném meg. A rossz színválasztás természetesen nem a termék hibája, nem rovom fel neki, én döntöttem rosszul.
Mint mondtam, gyönyörűen pigmentált szín, annyira profi, hogy ilyen szempontból még az (eredeti) ABH palettámat is bőven veri: egyszer épphogy hozzáérintem az ecset végét a termékhez, lerázom a felesleget, és utána azzal végig tudom kontúrozni mind a két orcám, és még akkor is túlságosan pigmentált néha. Mivel a mindennapos használata mellet sem fogy a tégelyből egy gramm sem, miközben hatalmas kiszerelésben kapható, szerintem még az unokáim is ezzel kontúroznának, ha nem romlana meg idő közben.

Viszont ahogy azt más PuroBIO termékektől (főleg az alapozótól és a primertől) is megszoktam már, gyorsan kell vele dolgozni: ha nem satírozom/mosom el azonnal (szó szerint azonnal), akkor utána nagyon nehéz dolgom van vele, "összetapad" az alapozóval (eddig az összessel, amivel próbáltam), és onnantól viszi magával azt is. 

A másik furcsasága, hogy amíg a legtöbb márka a saját márkáján belüli termékekkel dolgozik a legszebben, addig ez valami borzalmas a PuroBIO primeremmel és alapozómmal: amint felkenem és próbálom elmosni, viszi magával az alapozót akkor is, ha nagyon gyors vagyok. Foltokban leszedi az arcomról (akármilyen ecsettel próbálom), míg más alapozóimmal teljesen jól együttműködik, és miközben a PuroBIO alapozóm gyönyörűen dolgozik az ABH vagy a Nude by Nature kontúrjaimmal. Valóban nem értem, hogy miért nem kedvelik egymást, de ezek nemhogy unszimpatikusak egymásnak, egyenesen gyűlölik egymást... Ennél a tesztél is vért izzadtam, mire kibékítettem őket.

Ezt leszámítva, meg hogy emiatt a kísérleti fázisban párszor igen kapkodósra sikerült a reggelem, hiszen újra kellett alapoznom, teljesen korrekt termék. Megéri az árát: gyönyörűen pigmentált, szépek az összetevői, vegán (állatkísérletektől is mentes), ha gyorsan dolgozunk, gyönyörű eredményt lehet vele elérni, nem ül meg a pórusokban, kontúrozáshoz tökéletes. :)

Minősítései szerint glutén mentes, Vegan OK, Nickel Tested és CCPB logóval is büszkélkedhet.

Megrendelhető az Ecco-verde oldaláról.

Én mindhárom PuroBIO terméket szívből tudom ajánlani mindazoknak, akik értékelik a természetes összetételű, állatkísérletektől mentes (és vegán) sminkeket. Pláne javasolni tudom mindazok számára, akik eddig a tökéletes természetes sminktermékeiket keresték, de még nem találták meg. Mert ha ez nem nyeri el a tetszésüket, akkor semmi sem. 

További PuroBIO kozmetikumokat az Ecco verde oldalán találhattok. 

További szép napot mindenkinek!

Nanó