Bemutatkozás

2016.12.06

Évekkel ezelőtt két barátnőmmel együtt vezettük a gportalon az írásainkkal, tippjeinkkel és különböző művészettel kapcsolatos friss hírekkel jelentkező oldalunkat, amely folyamatosan toplista vezető volt a kategóriájában, hiszen napi 100-200, néha akár majdnem 300 látogatóval büszkélkedhettünk. Aztán az egyetemi évek és a pályakezdés nehézségei háttérbe szorították az irás iránti rajongásomat, még a tehetségemet is igencsak megtépázta az elmúlt időszak. Hiszen nem könnyű hosszú évek kihagyása után újra tollat ragadni és írni. Napi szinten alkotni valami újat. Éppen ezért féltem újra billentyűzetet koptatni, hiszen tudom, hogy milyen sok időt és energiát emészt fel. Azonban hiányzott az alkotás folyamata, hiányzott, hogy újra kapcsolatban lehessek az olvasóimmal. Így aztán egy reggel úgy ébredtem fel, hogy eldöntöttem: ma végre belevágok, és írok arról, ami a legjobban érdekel. A szépségápolásról.

Anitának hívnak, jelenleg 24 éves vagyok, Budapesten élek, és havi szinten vagyonokat költök arra, hogy különböző natúrkozmetikumokat teszteljek, kipróbáljak, és megtaláljam mindenből az Igazit. Már több olyan terméket is találtam, amik felkerültek a "Csodaszerek" című listámra, ám nagyon sok további termék kipróbálása még hátra van. Ezeket a múltbeli és jövendőbeli eredményeket, tapasztalatokat szeretném a blogon veletek megosztani, miközben szót ejtek majd az "etikus szépségről", a természetes kozmetikumokról, házi praktikákról, az INCI listákról, az állatkísérletekről és azokról a cégekről, amelyek nem csak mondják, hanem valóban etikus módon működnek.

A szépségápolás iránti rajongásom már igazán kicsi koromban megmutatkozott: 3-4 éves koromból maradtak hátra olyan képek, amelyeken anyu kencéivel szépítettem magam, de még ilyen emlékeim is maradtak szép számmal. Aztán amikor 6-7 évesen elsőbe mentem, anyuval együtt ültünk be az iskolapadba: én az általános iskolám padjait koptattam, míg ő kozmetikusnak tanult. Ezután pedig mit várhatunk egy olyan lánytól, aki egy kozmetikával egy házban nőtt fel és kamaszodott? Természetesen engem is vonzott a krémek és sminkek világa, ám a tanulmányaim másfelé vittek (tanultam már kommunikációt, idegenvezetést és ingatlanértékbecslést is). Ennek ellenére a szerelem, a hobbi megmaradt, és biztos vagyok benne, hogy életem végéig maradni fog: a szépségápolás világa.

Remélem, Ti is ugyanannyira örömötöket lelitek majd ebben a blogban, és legalább annyira hasznosnak találjátok majd, mint amilyen lelkesedéssel én ezeket a szavakat írom.

További szép napot mindenkinek!

Nanó