Avril Le Fond De Teint alapozó

2016.12.22

Már rengeteg alapozót kipróbáltam a púderes állagúaktól a mousse alapozókon át a folyékony darabokig, és már megvannak a magam kedvencei: ez is közéjük tartozik. Másik kedvencemhez, a PuroBIOhoz hasonlóan ezzel sem egyszerű dolgozni, de cserébe közel tökéletes végeredményt érhetünk el.

A márkáról:

Az Avril 2012 áprilisában kezdte meg működését azzal a szándékkal, hogy a megfizethető biokozmetikumokat állítson elő minden nő számára. Négy értéken van a hangsúly: minőség, környezetvédelem, ár és szolgáltatás.

Az Avril nagyon magas minőségi követelményeket állított: a színek legyenek intenzív, a textúrák kellemesek, az illatok lágyak és frissek, valamint az eredmény tartós. Minden termék szigorúan ellenőrzött - biztonsági vizsgálatokkal és tanulmányokkal. A nyersanyagok és a kész termékek ellenőrzése is ugyanolyan fontos. A kiváló minőség ezáltal garantált.

Minden termék ECOCERT minősített. Ez garantálja, hogy a növényi összetevők legalább 95% -a ellenörzött biológiai termesztésből származik. Mind a nyersanyagok, mind a végtermékek állatokon nem teszteltek.

Amikor csak lehetséges, a francia gyártó igyekszik lemondani az extra csomagolásról, a környezet védelme érdekében. Emellett odafigyel arra is, hogy minnél kevesebb műanyagot használjon fel. Ezáltal súlyuk könnyebb és kevesebb szemét keletkezik. 

Az Avril célja tehát olyan biokozmetikumok gyártása, amely minden nő számára elérhető, amely a felesleges költségek csökkentésével lehetséges, mint pl. drága csomagolás és reklám. Egyszerűség, alacsony ár és kiváló minőség.

Az Avril kiváló minőségű termékei mentesek:

  • géntechnológiával módosított szervezetek
  • parabének
  • fenoxiritanol
  • nanorészecske
  • szilikon
  • PEG
  • szintetikus színezék és illatanyag
  • termékek elhullott állatokból
  • állatkísérletek

Forrás: Ecco-verde


Gyerekeket lehetne riogatni ezzel a képpel, de így néztem ki tegnap reggel alapozó nélkül:

És így néztem ki, miután alapoztam ezzel a csodával:

Szerintem szemmel látható a különbség, hogy korrektor nélkül is milyen sokat fedett a szemem alatti karikákból és a különböző, apróbb bőrhibákból.

Míg a fent említett puroBIO alapozóval azért nehéz dolgozni, mert nagyon tömény és nehezen kenhető, ezzel azért, mert túl folyékony. Olyan, mintha teljesen vizes lenne, így jócskán megnehezíti az eldolgozást: először egy ecsettel nagyjából fel szoktam vinni, majd beautyblenderrel szépen eldolgozom, elpacskolgatom, mert máshogyan kivitelezhetetlen a felvitele, mindenhová (el)folyik. 

Az biztos, hogy ez nem az az alapozó, amit bedobsz a táskádba és viszed magaddal nap közben is, mert nekem egy jó nagy adag végezte a kupakban, amíg az irodából hazaértem. Amit sajnálok, mert szeretem, ha az adott nap használt alapozóm nálam van arra az esetre, ha valami probléma merülne fel a sminkemmel. Hát ennél az alapozónál erről le kell szoknom. 

Viszont nagyon finom az illata, ez az egyik legjobban, de mégsem maszkosan fedő természetes alapozóm, tartós, kellemes viselet, nagyon szép a végeredmény és nap végéig kitart. Ugyan először nem tudtam eldönteni, hogy szeretem-e az illatát, de határozottan szeretem. Még pár órával a felkenése után is érezni lehet ezt a kellemes, gyógynövényes, púderes illatot. És plusz pont, hogy nagyon jók a színei: azon ritka alapozók egyike, aminek a legvilágosabb színe nem sötét az én bőrömhöz, úgyhogy világos bőrű lányoknak valóban főnyeremény. Mindemellett pedig az ára is igen baráti.

Az alapozó megrendelhető az Ecco-verde oldaláról.