PuroBIO szem- és ajakápoló ajándékszett

2016.12.27

A mai bejegyzésben két fantasztikus szettet is szeretnék véleményezni: a puroBIO szem- és ajakápoló ajándékcsomagot. Korábban már írtam egy bejegyzést, amiben beszéltem a márkáról, a primerről, az alapozóról és az arcformázóról is. Mindkettőt az Ecco-verde csapatától kaptam, hogy véleményezzem nektek.

Ez a két szett sem sokban különbözik a korábban (felkérés nélkül) véleményezett puroBIO termékektől: nagyszerű minőségű, állatkísérletektől mentes kozmetikumok, amelyek szépen pigmentáltak és igen tartósak.

Kicsi ajándékszett - ajak:

Az ajakápoló szettben két terméket találhatunk: egy ajakrúzst és egy szájkontúrt

A márkától megszokottan mindkettő nagyon jól pigmentált. Viszont a legtöbb puroBIO terméktől eltérően rendkívül könnyű velük dolgozni: a ceruza elég puha ahhoz, hogy ne legyen kellemetlen a használata, viszont elég kemény ahhoz, hogy ne maszatolódjon el. Míg a rúzs még ecset nélkül is viszonylag szépen felvihető.

Mindkettő rendkívül tartós, a megfelelő fixálás után órákon keresztül gondtalanul viselhetjük a termékeket, akár ehetünk vagy ihatunk is. Viszont ha nem fixáljuk, akkor sajnos könnyebben kopik. (Bár ezt lehet csak azért mondom, mert a tartósabb, matt rúzsokhoz vagyok szokva.)

Ajakrúzs 07 karmazsin + Szájkontúr 40 karmazsin 


Ráadásul a felesleg felitatása után, egy vékony zsebkendőrétegen keresztüli púderezés révén nem csak fixálható, hanem az átlagtól jobban mattítható is, ami számomra viszonylag fontos szempont:

Az ajakápoló szettet megrendelhetitek az Ecco-verde oldaláról.

Rúzs: CF, ccpb minősítés
Kontúr: CF, ccpb minősítés, Nickel tested, Vegan OK, glutén mentes


Kicsi ajándékszett - szem:

A szempillaspirált és a szemceruzát tartalmazó szettért először kevésbé rajongtam. 

Amikor a spirált először használtam, egy kicsit csomós lett a végeredmény, amit nem értettem, mert a kefe és a festék is pont ideálisnak tűnt. Aztán legközelebb még gondosabban húztam le a felesleget a tubus szélén, így ugyan jobb lett az eredmény, de még mindig nem tökéletes. 

Aztán a minap már nagyon gondosan megszabadítottam a kefét minden felesleges festéktől (egy papírdarabba töröltem a nagyját), és meg kellett állapítanom, hogy gyönyörű végeredményt lehet vele így elérni. Nem gazdaságos, de legalább kifejezetten szép az eredmény- Szerintem a festett és a festés nélküli pilláim közötti különbség magáért beszél már egy réteg után is: 

Ilyen pedig, amikor készen van pár rétegnyi festékkel:

A szemceruzáról is ugyanazokat lehet elmondani, mint az ajakkontúrról: se nem túl kemény, se nem túl puha, nagyon intenzív a színe és könnyű vele szépen dolgozni. Bár nagyon ritkán festem ceruzával a szemem, általában olyankor is csak egy nagyon vékony vonalat húzok a szempilláim tövébe. Arra ez pont tökéletes.

Spirál: Vegan, Nickel tested, ccpb minősítés
Szemceruza: Vegan, Nickel tested, ccpb minősítés, glutén mentes

Ezt az ajándékszettet is az Ecco-verde oldaláról rendelhetitek meg.

Összességében mindkét szett csomagolása gyönyörű, és a termékek is rendkívül magas minőségűek, ahogy azt a márkától már megszokhattuk. Mind a négy terméket csak ajánlani tudom külön-külön és ajándékcsomagként is.

A fenti képeknél természetesen ezúttal is puroBIO termékekkel alapoztam és kontúroztam. :)

Remélem, a mai bejegyzésem is hasznosnak találtátok.

További szép napot mindenkinek!

Nanó